7. Jaipur van zijn beste kant.

12 maart 2017 - Jaipur, India

2017-03-11 20.25.25Gisteravond heb ik gegeten met mijn Indiase vriend en collega Rajesh. Drie jaar geleden heeft hij onze groep begeleid. Achter op zijn motor heeft hij mij toen zijn stad laten zien. Inmiddels is hij getrouwd en heeft een zoon. Vandaag gaat hij naar ze toe om holi te vieren. En zal hij de kleine na anderhalve maand weer zien. Na het eten nog een glaasje whisky op mijn kamer, zoals we dat toen ook gewend waren. Good memories!
Sanne kwam met haar vriendinnen om 22.30 aan. Moe van de lange reis vanuit Delhi. Gelukkig konden ze in het restaurant nog eten. Zo raar om je dochter zo ver van huis in je armen te kunnen sluiten!
Vanmorgen ben ik na het ontbijt met de dames Jaipur gaan verkennen. Eerst naar 2017-03-12 12.39.31het Hawa Mahal paleis, omdat daar 's morgens de zon zo mooi op staat. Een eigenaar van een klein winkeltje aan de overkant van de straat liet ons de weg zien via een paar smalle trappetjes naar een restaurant op het dak van het gebouw recht tegenover het paleis. De mooiste plek om het paleis te fotograveren! Toen de hoofdweg door met z'n vele winkeltjes en straatverkopers, waar Sanne haar armbanden vond voor bij de sari die ze heeft gekocht in Varenasi. Jammer dat een vriendin van Sanne zich echt niet lekker voelde. Met z'n allen, als sardientjes in een tuk tuk blik terug naar het hotel. Met z'n vieren met een ubertaxi naar een toproof restaurant voor de lunch. Heerlijk gegeten! Geen alcohol, dus aan de lassie en water. Daarna duidelijk tijd voor een powernap. Nu in het pak, klaar voor vertrek naar het paleis, als gast van de maharadja! Spannend!

1. Mea:
    12 maart 2017
    Voorzichtig met al die Dames Martin!
    Geniet. !groetjes Kees en Mea
  2. Jose:
    12 maart 2017
    Ohhh Martin wat leuk om jullie zo te volgen,
    Ga de komende dagen heerlijk genieten met de meisjes
    Kuzzzzz xxxxx
  3. Marga Kruize:
    14 maart 2017
    Heerlijk reisverslag!
  4. Teresa:
    21 maart 2017
    wauw wat je dan meemaakt, hoe komt het dat Rajesh zijn kindje anderhalve maand niet heeft kunnen zien?