5. Back to Jaipur!

6 maart 2017 - Oegstgeest, Nederland

Een kleine verandering in de plannen. Een vriendin van Sanne is uitgenodigd om het holi feest te vieren als gast van de maharadja van Jaipur in zijn paleis. En wij mogen ook mee! Voor Sanne en haar vriendinnen een reden om nu eerst naar Agra en Varenasi te gaan en op zaterdag naar Jaipur. Voor mij, om mijn hotelboeking in Delhi te annuleren, een vlucht naar Jaipur te boeken en een hotelkamer te reserveren. Het feest begint al op zaterdag. Dan in nette kleding. Zondag is de dresscode wit, in verband met het kleurenpoeder en -water. Heel spannend!
Ik kom zaterdag om 01.00 uur aan in Delhi en vlieg door naar Jaipur om 06.20 uur. Een uurtje later land ik dan in Jaipur. Daar haalt een taxi me op om me naar het hotel te brengen. Die dag zal ik ook zeker nog even gaan kijken in de buurt waar ik in 2013 zat. Kijken of het metrostation al klaar is bijvoorbeeld. Maandagavond vlieg ik weer terug naar Delhi, om dinsdag aan mijn stage te beginnen. Ik kan niet wachten!